Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Hoe stuur ik mijn apparaat naar jullie op?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.

Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.

Moet ik een afspraak maken voordat ik langs kom?

Nee dat hoeft niet, maar dit raden wij wel aan. Je kan bij Prime Repair langs gaan zonder afspraak, maar dan kunnen we niet beloven dat we op dat moment ook tijd voor je hebben. Maak daarom voor de zekerheid hier een afspraak of je kunt ons ook telefonisch bereiken voor een afspraak op een moment dat het jou uitkomt!

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt via onze wizard uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.

U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.

U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons in Amsterdam via PIN of contant te betalen.

Hoe kan ik betalen?

Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal.

U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons in Amsterdam.

Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 19:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar [email protected] U krijgt uiterlijk dezelfde dag voor 18:00 uur antwoord.

Telefonisch zijn wij te bereiken op : +31 (0)20 239 7124.

U kunt natuurlijk ook langskomen op Leidsestraat 42, 1017PC in Amsterdam.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde telefoon terug?

Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 30 minuten, u kunt hier op wachten in onze wachtruimte onder genot van een kop koffie of thee. Mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van te voren aan.

Raak ik mijn gegevens kwijt?

Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een backup te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbied.

Vanwaar de hoge prijzen op sommige oplaadpoort reparaties?

Bij sommige oplaadpoort of audiojack reparaties dient het volledige scherm met glaslaag vervangen te worden. U ontvangt dus een volledig nieuw scherm + oplaadpoort in dit geval.

Mijn telefoon is nu waterdicht, is dat na reparatie nog steeds het geval?

We kunnen geen garantie geven dat uw telefoon weer 100% waterdicht is. Wel proberen we uw apparaat weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met uw telefoon raden we wel af.

Krijg ik mijn screenprotector terug?

Bij het openmaken van de telefoon moeten wij doorgaans de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat u deze niet meer terugkrijgt. We kunnen in dat geval een nieuwe voor u plakken voor de kostprijs.

Vragen jullie onderzoekskosten?

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn telefoon?

We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven ?

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met u.

Heeft u al afgerekend voor uw reparatie online? Dan sturen wij u een nieuw betaalverzoek via de mail.

Wordt de display compleet vervangen?

Heeft u een barst in uw scherm, maar de toestel geeft wel beeld? dan vervangen wij waar het kan, alleen de touchscreen ( bovenlaag).Heeft u een barst in de binnenkant van het scherm, maar de bovenlaag (touchscreen) van het scherm is wel nog intact? dan vervangen wij alleen de lcd screen binnenkant.
Bij sommige modellen kan het scherm helaas alleen compleet worden vervangen, dus dan vervangen wij de touchscreen+lcd screen compleet.

Hoelang krijg ik garantie?

U krijgt van ons 6 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij hebben vervangen. Dit geldt niet voor krasjes en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik komen.

Let op, u moet wel rekening houden dat uw fabrieksgarantie vervalt op het moment dat een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel open maakt.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor de reparaties?

Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:

OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.

Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze hergebruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.

AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.

Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.

Wat kan ik doen als het scherm van mijn smartphone niet reageert?

Het kopen van een nieuwe smartphone kost nogal geld en daar had je niet altijd rekening mee gehouden op het moment dat je telefoon het helemaal begeeft of schade heeft geleden. Repareren is daarom ook een mooi alternatief. Wellicht kun je op dit moment nog moeilijk inschatten wat de kosten van een reparatie zal zijn, daarom biedt Primerepair gratis een diagnose aan. Een Telefoon scherm reparatie kan al vanaf €39.95! Éen van onze hoog opgeleide technici zal hier grondig naar kijken waardoor we u exact kunnen uitleggen wat er met je toestel aan de hand is, welke reparaties er nodig zijn, hoeveel de telefoon reparatie ongeveer gaat kosten en hoe lang de reparatie ongeveer gaat duren. Zo kan je de periode dat je zonder telefoon zit handig inplannen. Primerepair kan u misschien zelfs nog wel binnen 20 minuten helpen mocht het bijvoorbeeld om een Apple iPhone telefoon scherm reparatie gaan.

Stuur ons uw vraag

    Call
    Hoe wilt u verder gaan?
    Voeg nog een repair toe

    Of

    * U kunt uw reparatiemethode later nog wijzigen

    Winkelwagen
    0